پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118429
افزايش برد موشکهاي حماس به روايت آمار
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 3043

موشک ها و راکت هاي حماس که اولين بار در سال ???? عليه صهيونيستها مورد استفاده قرار گرفته بود ، روز به روز بيشتر شده و صهيونيست ها را در جنگ فعلي با مردم اين منطقه به شدت غافلگير کرده است .

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از نيويورک تايمز، در اين نقشه که بر اساس آمار ارائه شده توسط وزارت دفاع رژيم صهيونيستي و همچنين مرکز حقوق بشر فلسطينيان تهيه شده ، نشان داده شده است که برد موشکهاي حماس در طي اين سالها به شدت افزايش داشته است؛ به گونه اي که در جنگ فعلي اين موشک ها قلب تل اويو را نيز مورد هدف قرار داده اند . شايد به همين علت باشد که آمريکا با سردرگمي به دنبال افزايش بودجه حمايت از رژيم صهيونيستي و تقويت سامانه گنبد آهنين است . سامانه اي که اين روزها مردم سراسر دنيا با مشاهده اصابت موشک هاي حماس به هدفهايشان از آن با عنوان آبکش آهنين ياد مي کنند !
در اين تصوير نشان داده شده است که در سال ???? اولين موشک قسام که توسط حماس شليک شده ، به سختي از مرز عبور کرده و در سرزمينهاي اشغالي به نزديکي تپه اسدروت برخورد کرده است .
در سال ???? اما حماس اين موشکهاي دست ساز را ارتقا بخشيده و توانسته به برد آنها اضافه کند . به همين دليل مشاهده مي شود که اين موشکها توانسته اند تقريبا در ?.? مايلي درون مرزهاي سرزمينهاي اشغالي فرود آيند .



در سال ???? حماس براي اولين بار از راکت هاي شبه کاتيوشايي که در کارخانه توليد شده بود استفاده کرد .
در سال ???? اما برد موشکها به دو برابر وضعيت قبلي رسيد و توانست تا ?? مايلي درون سرزمينهاي اشغالي نفوذ کند . در سال ???? حماس از موشکهاي ايراني فجر ? استفاده کرد و اين افزايش برد به شدت صهيونيستها را وحشت زده کرد .

جنگ اخير در سال ???? را مي توان نمايشگاه بزرگ موشکهاي با برد بالاي مقاومت دانست . در اين جنگ غير از موشکهاي ايراني و موشکهايي که حماس خود تهيه کرده بود ، از موشکهاي سوري با نام M??? نيز براي اولين بار استفاده شده و اين راکت ها توانستند تا ??مايلي درون سرزمينهاي اشغالي برد داشته باشند.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html